Klient ma prawo do wymiany zakupionego produktu w maksymalnym terminie 30 dni od daty dostawy.
W tym celu należy wypełnić nasz formularz obsługi posprzedażnej, a następnie skontaktujemy się z Państwem w celu wyjaśnienia wszystkich kroków związanych z wymianą produktu. Musisz posiadać numer zamówienia, adres e-mail oraz produkt, na który dokonasz wymiany.
Warunki wymiany
Produkty podlegają wymianie tylko wtedy, gdy nie noszą śladów użytkowania i są w takim samym stanie, w jakim zostały dostarczone do klienta.
Muszą być zwrócone w tym samym fizycznym nośniku (opakowanie, pudełko itp.), w którym zostały dostarczone do klienta, pod rygorem utraty prawa do wymiany.
Koszty wymiany
Wszelkie wydatki i koszty wysyłki wynikające z wymiany produktu (zwrotu do magazynu i ponownej wysyłki nowego produktu) są wyłączną odpowiedzialnością klienta.
1. ZWROTY
Klientowi przysługuje 30-dniowe prawo do zwrotu towaru, z którego nie jest zadowolony, zgodnie z art. 6 dekretu z mocą ustawy nr 143/2001 z dnia 26 kwietnia. Termin ten liczy się od dnia doręczenia zamówienia.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś zadowolony z zamówionego produktu, możesz zwrócić go do naszych usług.
W przypadku niezgodności lub skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, możesz zwrócić produkty po otrzymaniu, przestrzegając następujących zasad:
Nie możesz ubiegać się o zwrot, jeśli istnieją wyraźne dowody na to, że produkty były używane. Produkty nie mogą być używane w taki sposób, aby nosiły ślady użytkowania. Produkty muszą bezwzględnie zostać zwrócone, odpowiednio zabezpieczone, w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie odsprzedaży (nieuszkodzone, zabrudzone lub noszące ślady użytkowania przez klienta), wraz z wszelkimi akcesoriami i dokumentami.
Przesyłki, które nie pozwalają na identyfikację nadawcy (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia) również nie będą przyjmowane.
Skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy spowoduje zwrot towaru (w maksymalnym terminie 30 dni od daty zwrotu) Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w formie kuponu rabatowego w maksymalnym terminie. Koszty wysyłki uiszczone za dostawę zamówienia nie zostaną zwrócone.
W przypadku braku danych dotyczących zwrotu, zastrzega sobie prawo zatrzymania przez 30 dni do momentu podania przez Klienta informacji o sposobie zwrotu
. W przypadku wystąpienia błędu wewnętrznego w naszych usługach, a wysłany produkt nie odpowiada faktycznie żądaniu klienta, przejmujemy odpowiedzialność za wydatki wynikające ze zwrotu i wysyłki zwrotnej.
Aby dokonać zwrotu należy postępować zgodnie z opisaną procedurą:
Jak zwrócić produkt?
Wraz ze zwrotem należy podać numer telefonu, adres e-mail, w przypadku zwrotu wartości produktu.
W przypadku wadliwego towaru odpowiadamy za zwrot towaru i wysłanie nowego, czynność ta nie wiąże się dla konsumenta z żadnymi kosztami.
Zwrot kosztów
Od daty otrzymania przedmiotu i przez 14 dni gwarancja ta uprawnia do pełnego zwrotu tej samej kwoty.
Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy lub bezpłatnego rozwiązania umowy, zobowiązujemy się zwrócić Ci kwotę dotyczącą zwracanych produktów (przesyłka nie zostanie zwrócona). Koszty zwrotu ponosi klient.
Zwrot całości produktów zostanie zrealizowany w formie zwrotu równowartości całkowitej kwoty zapłaconej przez klienta w momencie zakupu, czyli wartości zakupu zamówionych przedmiotów.
Częściowy zwrot części zamówionych produktów spowoduje zwrócenie zwróconego przedmiotu (ów). Wstępne koszty wysyłki nie zostaną zwrócone, ponieważ wysokość naszych kosztów dostawy jest globalna i nie zależy od ilości zamówionych produktów.
Jeśli przedmiot lub przedmioty nie zostaną zwrócone w oryginalnym stanie, zastrzegamy sobie prawo do niekontynuowania zwrotu lub zmniejszenia kosztów odzyskania przedmiotu, w którym to przypadku koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
Zwrotowi mogą podlegać tylko rzeczy zwrócone w terminie, w idealnym stanie i oryginalnym opakowaniu (produkty uszkodzone, brudne, noszące ślady użytkowania nie będą przyjmowane).
Zamówienia, dla których żaden element nie pozwala na identyfikację nadawcy (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia) nie podlegają zwrotowi.
Zwrot kompletu produktów spowoduje zwrot w wysokości całkowitej kwoty zapłaconej przez klienta od ceny artykułów.
Po zarejestrowaniu zwrotu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Każdy zwrot dokonany zgodnie z powyższymi warunkami spowoduje zwrot pieniędzy.
Przedmioty zwrócone niekompletne, uszkodzone lub zabrudzone przez klienta lub poza ustawowym terminem zwrotu nie będą przyjmowane.
Klient w takim przypadku, aby odebrać swój przedmiot lub przedmioty musi uiścić koszt wysyłki, o czym zostanie poinformowany e-mailem.
Zwrotów można dokonać za pośrednictwem wybranego przez Ciebie przewoźnika.